Personal Training Pre- & Post Natal

Pre Natal.

Tijdens uw zwanger zijn is het goed om regelmatig te (blijven) bewegen. De Pre Natal workout sluit aan op de verschillende fases van de zwangerschap en bevat cardiovasculaire oefeningen, ball training, core stability routines en weerstand training. Ook kan gekozen worden voor een zwemtraining, bestaand uit banen zwemmen en oefeningen in het water.

Een Pre Natal Workout houdt je fit, zorgt dat je niet te veel aankomt, maakt je sterk voor de bevalling, en is goed voor de bloedsomloop, wat weer heel goed is voor je kindje. Dus aankomende mamma’s, als je fit wilt blijven ook al bent u zwanger, meldt u aan. U mag pappa ook meenemen naar deze training! Hij kan u brengen, bijstaan en terugbrengen. Ook is het mogelijk dat pappa ook gelijk een training ondergaat.

 

Post Natal (mummy tummy workout)

Na de bevalling wil je natuurlijk weer zo snel mogelijk in vorm komen. Dan is de Post Natal workout een goed begin om weer fit te worden. Naast de cardiovasculaire oefeningen wordt een speciale workout gedaan die het babyvet op buik, heupen en de billen laat verdwijnen.

Meestal kun je na 6-8 weken (na overleg met je arts) beginnen met een training. Dus moeders, wacht niet te lang en start op tijd met trainen. Hoe eerder u stappen onderneemt, hoe sneller u zich weer fit voelt en weer op streefgewicht bent.